Op velen verzoek - Reisverslag uit Lopikerkapel, Nederland van Martina Hoogendoorn - WaarBenJij.nu Op velen verzoek - Reisverslag uit Lopikerkapel, Nederland van Martina Hoogendoorn - WaarBenJij.nu

Op velen verzoek

Door: Martina

Blijf op de hoogte en volg Martina

02 Januari 2014 | Nederland, Lopikerkapel

Hier is hij dan, mijn reisblog, op velen verzoek toch nog aangemaakt. Nu een kort stukje, want er is nog genoeg te doen. Hanneke, Gertjan en Anne, oftewel mijn medevrijwilligers en ik zijn nog druk met pakken en afscheid nemen. Maar... Morgen is het al zo ver, ons vertrek naar Guatemala!

Gezamenlijk hebben we een blog over de activiteiten voor Matigol en de belevenissen die we meemaken door EVS (European Voluntary Service). Deze blog is te vinden op http://guatemala-matigol.reismee.nl/

Via dit medium hoop ik jullie komende tijd over mijn persoonlijke belevenissen op de hoogte te houden. Dus hierbij tot snel via de digitale weg en tot over drie maanden in real life! En natuurlijk tot slot nog de allerbeste wensen voor 2014 met een mooie nieuwe uitdaging, net zoals ik die nu tegemoet ga.

  • 02 Januari 2014 - 23:23

    Anne:

    We hebben er zin in!

  • 03 Januari 2014 - 12:11

    Berber:

    Voor jullie allemaal, heel veel plezier en succes!!!! Geniet ervan, die 3 maandjes zijn zo voorbij ;-)

    Veel liefs en ik ga jullie verslagen/blog zeker lezen!

    Berber

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lopikerkapel

Vrijwilligerswerk in Guatemala

Project Matigol

Recente Reisverslagen:

04 Februari 2014

Adembenemend

20 Januari 2014

Van start!

12 Januari 2014

Me gusta Guatemala

02 Januari 2014

Op velen verzoek
Martina

Van januari t/m maart 2014 werkzaam als vrijwilliger bij EVS project Matigol te Guatemala. Werkzaamheden hebben als doel om, met behulp van sport en educatie, de persoonlijke ontwikkeling van kansarme kinderen in Guatemala te bevorderen. Dit om onder andere werkende-, wees- en uit huis geplaatste kinderen toekomstperspectief te bieden, via het bijbrengen van ‘een goede manier van leven’ en ‘levenslessen’ tijdens de dagelijkse sportlessen.

Actief sinds 02 Jan. 2014
Verslag gelezen: 452
Totaal aantal bezoekers 4658

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 30 Maart 2014

Vrijwilligerswerk in Guatemala

Landen bezocht: